.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ۷ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا
تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا در شش ماه نخست امسال ۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش شمال نیوز، محسن نعمتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با بیان اینکه نیروگاه شهید سلیمی نکا در شش ماه ابتدای امسال بیش از ۵ میلیارد و ۹۳۴ میلیون و ۵۶۵ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرد، گفت:مجموع انرژی خالص نیروگاه در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۷ درصد افزایش داشت.

او افزود: حدود ۷۴ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۲۶ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی در این شش ماه بدست آمده است.

نعمتی گفت: با توجه به دشواری و حساسیت بسیار زیاد نگهداری و بهره برداری از واحد‌های این نیروگاه با گذشت بیش از ۴ دهه کارکرد، بدلیل قدمت و عمر بالای تجهیزات، حفظ آمادگی واحد‌های این نیروگاه برای تولید پایدار انرژی کار آسانی نیست.

او افزود: با توجه به نیاز شبکه برق کشور و علیرغم همه محدودیت‌های موجود بویژه در شرایط سخت مقابله با ویروس کرونا، تا حد امکان تلاش شد تعمیر‌های غیر مترقبه احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و با همدلی و فعالیت جهادی و شبانه روزی کارکنان نیروگاه، تمامی واحد‌های نیروگاه جهت تولید پایدار برق و گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۰ در مدار تولید باشند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت:حدود ۵۷ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه درشش ماه ابتدای امسال طبق برنامه محقق شد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.